Donald i Zadłużyciel

Donald i Zadłużyciel

piątek, 18 lutego 2011

Jenerał nokautuje PO - vol.2 - Gen. bryg. Sławomir Petelicki krytykuje P...



Ja jestem przekonany o tym że sfałszowano nie tylko wybory
prezydenckie i samorządowe ale również parlamentarne .Zwróćmy uwagę w jakich okolicznościach rząd Kaczyńskiego podał się do dymisji. Aneks do raportu w sprawie WSI był już prawie gotowy. Agenturze groziła dekonspiracja i odejście w niesławie z życia publicznego. Służby zorganizowały udaną prowokację która miała zdestabilizować sytuację w koalicji .Udało się to znakomicie Lepper został kozłem ofiarnym bo pazerny i dał się złapać we wnyki. Gdyby tego było mało następny do odstrzału miał być Giertych ,który czuł pismo nosem nie w ciemię bity zaczął nagrywać rozmowy gabinetowe .W najbliższym otoczeniu Kaczyńskiego byli i uważam że nadal są zakamuflowani agenci którzy prowadzą Jarka na pasku ,są to osoby do których ma on bezgraniczne zaufanie a oni wprowadzają go na kolejne miny. Nie wiem kto to jest ale kiedyś się zastanawiałam nad analogią z przejęciem przez służby córki Kerna dla skompromitowana ojca./słynne uprowadzenie Agaty/Córka śp Prezydenta Lecha Kaczyńskiego dziwnym zbiegiem okoliczności wyszła za mąż za syna oficera PRL-owskiego kontrwywiadu i może być nie świadomym narzędziem w tej grze./film Różyczka jest dobrą ilustracją dla takich akcji. Stąd już prosta droga do wniosku że środowisko prawdziwej patriotycznej opozycji jest nadal inwigilowane i stąd jego porażki. A T e r a o tym o czym chciałam napisać kiedy dowiedziałam się że informacja o tych odnalezionych kartach ukazała się w gazecie wybiórczej. Myślę że jest to socjotechniczna przykrywka dla odwrócenia uwagi /skuteczna co potwierdza początek mojego wpisu/ 
od sprawy s k a n d a l i c z n e g o r a p o r t u MAK-U

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz